TotPescuit

Permisul ANPA 2020 – Primele informaţii

În anul 2020 ANPA va elibera, la fel ca anul trecut, trei tipuri de permise de pescuit recreativ:

1. Permisul de pescuit recreativ valabil pe Dunăre cu braţele sale și în habitatele piscicole naturale necontractate – se eliberează online, direct de pe site-ul www.anpa.ro.

2. Permisul de pescuit recreativ pentru Marea Neagră – se eliberează online, direct de pe site-ul www.anpa.ro.

3. Permisul de pescuit recreativ valabil în habitatele piscicole naturale contractate de către Asociaţiile de pescari recreativi – se eliberează prin intermediul Asociaţiilor de pescari recreativi (Asociaţiile au primit un ID și o parolă cu ajutorul cărora obţin permise pentru membrii lor de pe site-ul ANPA).

Conform prevederilor art. 3, alin 2 și 3 din Ordinul MADR nr. 60 din 8 martie 2017 privind accesul la resursele acvatice vii din domeniul public al statului în vederea practicării pescuitului recreativ în habitatele piscicole naturale, cu excepţia Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, cu modificările și completările ulterioare, pescarii recreativi au obligaţia de a raporta către ANPA, anual, situaţia capturilor realizate prin pescuit recreativ.

Raportarea către ANPA a capturilor realizate prin pescuit recreativ se face prin întocmirea fişei de capturi, parte integrantă a permisului de pescuit recreativ, completată şi transmisă până la data de 28 februarie 2020, pentru anul precedent.

Față de cele prezentate, în vederea obținerii permiselor de pescuit pentru anul 2020, persoanele care au beneficiat în anul 2019 de permise de pescuit recreativ emise și eliberate de ANPA prin intermediul soft-ului informatic, valabile pentru Marea Neagră, Dunăre cu brațele sale și habitatele piscicole naturale necontractate, sunt rugate să transmită Fișa de captură menționată mai sus, la adresa de e-mail fisacaptura@anpa.ro sau la sediile teritoriale ANPA.

Adresele sediilor teritoriale ANPA se găsesc pe site-ul www.anpa.ro.

Așadar, regula de bază când vine vorba despre fișele de capturi e următoarea: se completează și se trimit ÎN LOCUL DIN CARE LE-AI PRIMIT. Dacă permisul a fost eliberat direct de către ANPA (prin intermediul platformei online) se trimite fișa de captură completată direct la ANPA. Dacă permisul a fost eliberat prin intermediul Asociaţiilor de pescari recreativi, acolo se și depune fișa de captură, parte integrantă a acelui permis.

Dacă apar modificări, vă ţin la curent, ca întotdeauna! Fire întinse, prieteni!

Sursa: www.anpa.ro

P.S. Ţi-a placut ce-ai citit? Atunci abonează-te la newsletter-ul totpescuit.ro Aici (în partea de jos a paginii).

Etichete:, , , , , , ,

Trackback de pe site-ul dvs.

Comentarii (214)

  • Avatar

    MILCICA

    |

    Fisa de captura e cea mai mare porcarie care pescar scrie realitatea in fisa respectiva e buna pentru cei care dau la curent electric nu pentru pescarii care dau la undita sau lanseta fisa de captura este comunista

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Ar fi bună în măsura în care s-ar face ceva cu datele centralizate, dacă ar avea o finalitate practică…
      Birocrație și lucruri fără cap avem deja!

      Reply

      • Avatar

        Furtos Andrei

        |

        Salut sunt din județul Bihor. În lista anexata cu zonele contractate de catre asociații se spune ca tot bihorul este contractat dar nu găsesc de exemplu Valea Fanetelor sau Raul Ghepes în lista apelor contractate. Se poate sau nu pescui pe aceasta Vale?

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Înseamnă că tot Bihorul e contractat. Îți iei permisul Anpa 2020 pentru ape contractate de la o Asociație și pescuiești liniștit.

          Reply

          • Avatar

            Dragan

            |

            Si tarnava mare in care categorie se incadreaza?

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            Accesați linkul ăsta și mergeți în jos pe pagină până ajungeți la listele cu habitatele piscicole contractate și necontractate din România:
            http://www.anpa.ro/?cat=3

    • Avatar

      Aditm

      |

      Cred ca ar fi indicat sa puneți online, sa vadă toată lumea care sunt aceste asociații( în toată țara) autorizate sa emită permise de pescuit și la fiecare asociație sa fie prezentat toată zona concesionată care îi aparține și modul în care poți obține un permis de la asociația respectivă și în mod on-line, eu dacă sunt din TM cum pot obține permis la o asociație în MH sau Ar pentru weekend doar, de exemplu ,o alta chestie, la Timișoara, de exemplu, au ieșit discuții în legătură cu asociația Banatul precum ca nu mai are drept de eliberare permise dar bani au incasat, faceți dom’le o dată totul cum trebuie nu numai imbârligături, tipic romanesc.
      Cred ca cea mai buna varianta ar fi acea taxă de 30 lei ce se plătea direct la finanțe, faceți-o acum de două-trei ori mai mare sa își permită tot omul și e rezolvată și problema banilor, nu se mai duc la tot felul de asociații care nu fac nimic și eventual cum spuneau și alții, mai multe controale pe ape, mai stârpiții pe cei ce le place curentul ca în curând o sa ajungem sa mergem și la Dunăre și dacă prindem un caras ca palma într-o săptămână o sa fim foarte bucuroși și o sa rămână fisele de capturi goale

      Reply

      • Avatar

        Sorin Tot

        |

        Bună ziua,
        Accesați linkul și mergeți pe pagină în jos până ajungeți la lista cu apele contractate de către asociațiile de pescari recreativi:
        http://www.anpa.ro/?cat=3

        Reply

        • Avatar

          Ion Stefan-Dragos

          |

          Bună ziua, de canalele de irigații de la Galați nu scrie nimic, totuși Poliția de Frontieră cer permis AJVPS. Mă puteți lămuri și pe mine? E deajuns ANPA sau trebuie AJVPS?

          Reply

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            Nu cunosc situația din zona dvs. Nu pot să mă pronunț…

      • Avatar

        sirbu ion aurel

        |

        Avand in vedere ca pe raul Bega este o jungla de la Ghiroda pana la Topolovat, nu ai cum sa pescuiesti de pe mal, ar trebui ca cineva sa se ocupe de curatare din loc in loc, ca asa si branconierii cu barcile sunt la ei acasa,fac ce vor si nu-i vede nimeni ca pun pripoane si dau cu curentul, care este la moda in Romania, ca doar nu-i deranjeaza nimeni, de cate un control, este chiar nevoie.

        Reply

    • Avatar

      spiridon

      |

      va rog sa a ma ajutati sa obtin un permis de pescuit recreativ caci nu stiu pasii ,va multumesc si astept raspunsul dvs

      Reply

  • Avatar

    Adrian Cipu

    |

    Exista undeva un draft cu fişa de capturi?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Model de completare? La asta vă referiți?…

      Reply

      • Avatar

        Adrian Cipu

        |

        Intre timp am vazut ca, odata cu primirea permisului online, atasat era si un tabel cu fisa de capturi.

        Reply

          • Avatar

            Brad

            |

            Salut, eu am solicitat permisul anul trecut la ARBD si nu am in atasament o sisa de capturi , exista undeva un draft ceva ? multumesc

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            Salut!
            Delta Dunării e stat în stat. Nu are nicio legătură cu procedura valabilă în cazul permiselor ANPA. (Permisele Arbdd nu au fișă de capturi)

          • Avatar

            Maria

            |

            Buna ziua
            În ce zone se poate pescui cu noul permis .

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            În funcție de permisul pentru care ați optat, aveți dreptul să pescuiți:
            – în Marea Neagră (dacă ați optat pentru permisul Anpa 2020 pentru Marea Neagră);
            – pe Dunăre cu brațele sale și apele necontractate din România (dacă ați optat pentru acest tip de permis).
            Pentru a afla care sunt apele contractate și necontractate din România intrați pe linkul ăsta și mergeți în jos până ajungeți la 2 liste scrise cu roșu: http://www.anpa.ro/?cat=3

  • Avatar

    Olaru Nelu

    |

    Cum pot sa fac și eu permis de pescuit

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Aveți în textul articolului toate informațiile necesare. Citiți cu atenție și vedeți ce tip de permis vă trebuie. Succes!

      Reply

  • Avatar

    Motrici

    |

    De ce nu se face un permis pe toata ȚARA sau macar pe regiuni nu e ok sa cauti ca pescar ce asociatie are concesionat apele di diferite județe

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Aveți dreptate – așa ar trebui să fie.
      Pe de altă parte, dacă obțineți un permis de pescuit Anpa 2020 pentru ape contractate (de la ce asociație doriți dvs) puteți pescui legal pe TOATE apele contractate din România! Mare atenție la treaba asta.

      Reply

      • Avatar

        Gica

        |

        Da si daca vine controlul de la asociatia respectiva si nu ai oermis eliberat de ei te alunga de pe zona lor cheama jandarmii sau iti ia sculele.

        Reply

        • Avatar

          Ovidiu

          |

          A nu comfunda permisul cu taxa și/sau abonamentul, un permis oferă posibilitatea de a pescui pe toate aple concesionate, dar trebuie plătită o taxa pt perioada în care pescuietinlanasociatia care are apa

          Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Dacă dvs aveți permis Anpa 2020 pentru ape contractate (nu doar un carnet de membru al unei alte asociații!!!) atunci, din punct de vedere legal, nu au ce să vă facă. Orice acțiune împotriva dvs. e un abuz!

          Reply

      • Avatar

        Gufisor

        |

        Asa sa fie? In 2019 au fost diferente intre judete si a fost suprataxare. Taxa pe VN + 1/2 taxa BC ca sa poti pescui si in BC.

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          De cerut, poate oricine să ceară orice. Important e să știm dacă suntem obligați sau nu din punct de vedere legal (!) să cotizăm peste tot. NU am fost obligați d.p.d.v. legal să o facem în 2019 și NU suntem obligați s-o facem nici în 2020. În rest, fiecare face ce vrea cu banii…

          Reply

      • Avatar

        nicu

        |

        Daca ar fi asa, atunci permisul pentru ape contractate ar trebui sa fie emis tot de ANPA, fiind valabil pe TOATE apele contractate. Altfel nu prea are sens. Ajungi sigur la razboi cu asociatia care are apa respectiva, daca tu ai primit permisul ANPA de la alta asociatie.

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Nicu, citește te rog cu atenție ce scrie pe permisul Anpa pentru ape contractate! Negru pe alb.

          Reply

      • Avatar

        Stan lucian

        |

        Bună! Ca sa înțeleg, cu un permis de la o asociație pot sa pescuiesc pe ape concesionate de alte asoc? Și apele de munte au un statut special?

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Bună ziua,
          Cu un permis Anpa 2020 pentru ape contractate puteți pescui legal pe TOATE apele contractate din România.

          Reply

      • Avatar

        Ilcus Doru

        |

        GRESIT !! ANPA nu iti da permisul sa pescuiesti pe apele contractate !! Pe apele contractate poti pescui doar !! si doar ! daca achiti taxalele cerute de asociatia care a contractat apa respectiva !

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Permisul ANPA pentru ape contractate se obține doar prin intermediul unei asociații, am scris în repetate rânduri acest lucru. Plătești taxa anuală de membru a asociației respective, te alegi în schimb cu o viză anuală pe carnetul de membru și primești permisul Anpa pentru ape contractate valabil pe TOATE apele contractate din România. Asta e legea.
          Restul e can-can!

          Reply

          • Avatar

            Dalea Robert

            |

            Mai sigur, și, mai clar, nu ar fi util, să trimită, fiecare, o adresă, la ANPA, pentru a primi un răspuns, în scris, care să confirme acest lucru? Eu am vorbit, telefonic, cu cineva, de la ANPA, și o dădea cotită, lăsând-o, în coadă de pește, la interpretarea asociațiilor, pentru a plăti, în plus, o altă taxă, pe raza celorlalte județe, în afară de județul, pe raza căruia, ai permisul făcut, la asociația din zona de domiciliu.

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            Fiind în cârdășie cu Ajvps-urile, ANPA te va sfătui să plătești peste tot. Nu e nicio surpriză.
            Pe mine mă interesează dacă LEGEA mă obligă sau nu să plătesc peste tot, iar răspunsul e CATEGORIC NU!

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            Îți dai seama că sunt la curent…o pun pe seama nesimțirii fără limite din perioada pesedistă.

  • Avatar

    emil coserea

    |

    cand se poate accesa situl

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Teoretic, din ianuarie 2020. Practic, vedem ce va fi…

      Reply

      • Avatar

        BRUNO

        |

        Anul asta pe raza judetului Olt va fi ca anul trecut ? adica stat in stat ? Aia fac ce vor pe teritorul lor ?

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Cu siguranță vor încerca să fie stat în stat! Rămâne de văzut dacă vor și reuși…

          Reply

  • Avatar

    Rob

    |

    Sunt curios cine completeaza fisa de recensamant la pesti..Inteleg daca ar populat cineva apele romane iar pescarii ar da drumu la pesti..Vorbim de Romania unde pescarii iau acasa stiuci,salai,crapi cat palma..

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Vedem ce va fi…sunt curios și eu.

      Reply

  • Avatar

    Doc

    |

    Salutare ✌️ D-ul Sorin și La Mulți Ani mulțumesc pentru informații ?.Nu cred că va ține cineva cont de acestà fișă.Iar ne dau băieții angajați la stat de Treabă.Va centraliza ANPA ul fișele?Nu cred.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Salut și La mulți ani!
      Am cerut lămuriri suplimentare cu privire la aceste aspecte…Vă țin la curent.

      Reply

  • Avatar

    Alexandru

    |

    Adresa pentru bucurești permise pescuit ? Multumesc anticipat

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Adresă pentru ce? Detaliați..

      Reply

  • Avatar

    Calin Ungureanu

    |

    Sper sa nu le dau vreo idee sau sa cobesc in vreun fel, dar ce.ar fi sa ne trezim ca eliberarea noului permis va fi conditionata de depunerea acestei fișe de capturi!?
    Daca as fi completat.o a mea ar fi cuprins vreo 12 pesti, nu toti la dimensiunea legala si bineinteles toti eliberati.
    Oare ce concluzie se poate trage de catre forurile specializate? ca sunt pescar prost sau ca nu prea mai e peste !? Si daca nu mai e peste, solutia care s.ar impune ar fi reducerea permiselor sau popularea apelor?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      În orice caz, fișa de captură trebuie să responsabilizeze atât pescarul recreativ, cât și Anpa!! Altfel nu are sens.

      Reply

  • Avatar

    Florin

    |

    Va salut! In cazul in care pe anul 2019 am scos permisele pt Dunare si ape contractate si nu am fost la pescuit, ce fisa sa mai trimit? Plus ca de la asociatie nu am primit nicio fisa de capturi, doar permisul alb. Doar la permisul de Dunare obtinut de pe pagina anpa am primit in format digital acea fisa.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Și eu vă salut!
      Completați fișele cu ce „nu ați prins”. E important să le trimiteți chiar și așa.

      Reply

  • Avatar

    Jipa valentin

    |

    Nu credeti ca ar fi mai bine sa se elibereze permisele de pescuit contra cost direct de la oficiile poștale?

    Reply

    • Avatar

      serban

      |

      Da, ar fi minunat sa le cumparam de la benzinarii si posta dar…ce mai mananca gurile functionarilor din ANPA? Oricum guvernul Orban a promis ca mai reduce numarul bugetarilor neproductivi…poate incepe cu ANPA fara ezitare.

      Reply

  • Avatar

    Nik

    |

    Astăzi am fost in insula mare a Brăilei și am vorbit pe șleau cu oamenii de acolo,toți au spus așa : Pe toată Dunărea de la Brăila pana la Tulcea se prinde peste ZI DE ZI CU CURENT ȘI SUB ACOPERIREA POLIȚIEI IN SPECIAL CEI DE LA FRONTIERA !!! Primele capturi și Mare parte din peste îl iau cei de la poliție ! Cei care folosesc curent cotizează cu peste continuu către ei !!!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Nu am nicio îndoială că așa stau lucrurile…

      Reply

  • Avatar

    Shahram salemi

    |

    Salut.este pentru prima dată ca vreau sa scot permis de pescuit.ce acte trebuie si cat costa? Multumesc!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Salut!
      Din informațiile de acum, Permisele Anpa valabile pe Dunăre, apele necontractate și Marea Neagră se eliberează gratuit, online de pe site-ul ANPA.
      Permisul Anpa pentru apele contractate din România se eliberează prin intermediul Asociațiilor de pescari recreativi. Se achită taxa anuală de membru a asociației respective și, în schimb, primiți un carnet de membru vizat la zi și permisul Anpa pentru ape contractate.

      Reply

      • Avatar

        Alin

        |

        Salut!. Nu sunt lamurit cu permisele eliberate online de pe site-ul ANPA,m-i sa eliberat permis ANPA sub format pdf. Si mai departe..!?.Te rog frumos daca poti sa ma lamuresti.Multumesc!
        Paste linistit!

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Salut!
          Pastrezi permisul in telefon (format pdf) sau il tiparesti. Ambele variante sunt acceptate de catre organele abilitate sa te controleze. Daca pescuiesti pe zona de frontiera iti mai trebuie PG – un aviz din partea politiei de frontiera pe raza careia vei pescui. Pentru fiecare judet in parte (daca vrei sa pescuiesti pe raza mai multor judete) ai nevoie de un PG. Se poate obtine fizic sau online.
          Paste fericit!

          Reply

          • Avatar

            Alin

            |

            Multumesc frumos! Paste fericit!

  • Avatar

    Tibi

    |

    Salut , Sorin si …..Sarbatori fericite , tie si celor dragi !! Anul acesta , am scos , dar n-am folosit nici macar o data – asa a fost anul , din nefericire ! –
    „Permisul de pescuit recreativ valabil pe Dunăre cu braţele sale și în habitatele piscicole naturale necontractate ” , deci , capturi , zero !! Are vreun rost sa le trimit , fisa de capturi goala ? Multumesc !! Te imbratisez !! La multi ani si la multe capturi frumoase !!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Salut și la mulți ani!
      Se trimite fișa completată ca atare.
      Fir întins în 2020!

      Reply

      • Avatar

        Tibi

        |

        Multumesc !!

        Reply

      • Avatar

        Dan

        |

        Canalele de irigatie intra sub incidenta anpa?
        Am fisa de capturi online cum sa o trimit? Tot format electronic sau aveti o adresa unde o pot expedia?

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Intrați pe linkul ăsta și mai jos pe pagină găsiți listele cu apele contractate și necontractate din România: http://www.anpa.ro/?cat=3
          Toate detaliile despre fișele de capturi se găsesc în articol. Citiți cu atenție, vă rog.
          Numai bine și fir întins în 2020!

          Reply

  • Avatar

    Ciobanu Marcel

    |

    Cu parere de rau în zona mea teleorman nu am nevoie de niciun permis, pt că sînt concesionate toate bălțile comunelor și satelor totul sa vîndut hoți peste hoți și tot așa ,plătești pescuiesti după regulile lor diferite, nu au toți un stas de reguli și taxe fiecare cum este m-ai jmecher așa și schimbă regulile ,,populează cu pește care nu se m-ai înmulțește și nu se m-ai respectă prohibitia păcat că au stricat rolul paștelui în bălți doar pt bani !!!! Doamne ajută poate o să avem noroc de niște conducători cu capul pe umeri să se facă ceva și în țărisoara asta nu numai să gîndească cum să ne ia bani, dar să și facă ceva !!!!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Îmi pare rău să aud că așa stau lucrurile în zona dvs…
      Vremuri mai bune vă doresc!

      Reply

  • Avatar

    Bogdan

    |

    Salut

    ce nu am inteles este daca trebuie completata fisa pe apele libere? sau si pe cele private? sau cati bibani am prins pe Dambovita in Bucuresti?

    Multumesc

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Salut Bogdan,

      Doar capturile de pe apele publice trebuie scrise (fără lacuri private).

      Numai bine!

      Reply

  • Avatar

    Stoica.nicolae

    |

    Sunt interesant de asa cv si sunt căutător de locuri de pescuit bune si mincacios de pestee

    Reply

  • Avatar

    Sorin D

    |

    Dacă nu am prins niciun peste în anul 2019, mai este necesar să trimit la ANPA fișa respectiva?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Da. Completezi ca atare și trimiți.

      Reply

  • Avatar

    Grațian

    |

    Cu care dintre cele trei permise se poate pescui pe crisul negru din Bihor?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Permisul ANPA 2020 pentru ape contractate.

      Reply

  • Avatar

    Dan

    |

    Din punctul meu de vedere ce ar trebui facut pentru a trage un semnal de alarma, este ca toti pescarii sa completeze si sa trimita fisele de capturi cu fiecare iesire din 2019 chiar daca nu au prins peste. Astfel sunt sigur ca majoritate au profitat doar de aer curat si relaxare de ani de zile si nu de peste.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Interesant punct de vedere. Mulțumesc pentru mesaj.

      Reply

  • Avatar

    Mircea Nicolae

    |

    Pe raul bistrita si raul somes ia anul 2019 nu sa putut pescui din cauza apelor ca si cimentul pe 2020 ni se vizeaza gratis porcilor si hotilor pt ca asa ar fi corect

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Atenție vă rog: carnetul de membru al unei asociații se vizează, carnetul de membru al unei asociații NU este permis de pescuit. Permisul ANPA e cel care vă dă dreptul să pescuiți pe apele din România.

      Reply

      • Avatar

        Mircea Codita

        |

        In 2019, pe Arges, in zona localitatii Clatesti, in repetate randuri , politia de frontiera mi-a cerut permisul de pescuit. Le-am dat permidul ANPA, dar ei voiau doar permisul de la AJVPS Calarasi. I-am intrebat daca fac munca voluntara pentru AJVPS si mi-au raspuns ca asa sunt ordinele. Cred ca partea cu permisul ANPA alb pe toate apele contractate nu functioneaza asa. Trebuie sa vizezi permisul la fiecare asociatie pe apele careia vrei sa pescuiesti.

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Foarte bună întrebarea adresată poliției de frontieră!
          Nimeni din România NU poate să vă sancționeze LEGAL în cazul în care prezentați un permis Anpa (valabil) pentru ape contractate!
          Ați fost sancționat în vreun fel?!?

          Reply

  • Avatar

    Radu

    |

    Fișa de capturi este ceva inutil ,o birocrație care nu-și are rostul, nu găsești 1%adevar ,totul este o minciună care în loc să informeze este contrariul dezinformează, astai romanica birocrație inutilă.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Din punctul ăsta de vedere aveți dreptate. Multă birocrație și predictibitate zero de la un an la altul…

      Reply

  • Avatar

    dcd

    |

    Mulțumim pentru informații Sorine! Pînă la sfîrșitul anului cu siguranță că ne mai ”vedem” pe FB, dar nu vreau să risc și de aceea îți urez de pe acum un La Mulți Ani cu sănătate și multe, multe bucurii!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Cu plăcere. La mulți ani sănătoși și fir întins în 2020! Numai bine!

      Reply

  • Avatar

    Ovidiu cata

    |

    Va salut stau pe ganduri pt anul 2020 daca sau unde imi voi face permisul de pescuiy recreativ pt simplul motiv ca la Timisoara asociatia BANATUL in fie care an este in scandal cu ajvps+ul si anpa. In 2019 uni pescari au primit amezi de la jandarmi si politia locala pe malul raului bega pe motiv ca permisul de pescuit eliberat de BANATUL nu ar fi valabil As dori o lamurire in acest caz. Iar cat despre acea fisa nu am auzit pana acum si mi se pare o mare porcarie (este doar parerea mea)

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua,
      Mare atenție: orice asociație vă eliberează un carnet de membru pe care îl vizează anual – acel carnet NU e permis de pescuit și nu vă dă dreptul să pescuiți pe apele din România.
      Pe lângă acel carnet trebuie să primiți un permis Anpa 2020 pentru apele contractate! Permisul ANPA 2020 pentru ape contractate vă dă dreptul să pescuiți legal pe TOATE apele contractate din România.

      Reply

  • Avatar

    Dombi Csaba Arpad

    |

    Si in alte tari pescarii completeaza fise,dar cu un rost,daca de exemlu din Somesul Mare de la Mica pana la Des pescarii au dus acasa sa zicem 159 kg de peste,atata repopuleaza,altfel nu are nici un rost.Eu am doua permise de Cluj de la ajps si de la vanetori cu care am prins un singur peste un avat de cca 700g la Mica,Mai maduc la lacuri private.LA MULTI ANI SI FIR INTINS PE 2020!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Mare dreptate ai și, din punctul meu de vedere, aici trebuie insistat! Dacă tu (Anpa) mă responsabilizezi pe mine (pescar recreativ) prin completarea fișei de captură, tu ce faci cu datele colectate? Nu cumva ai și tu niște obligații care rezultă de aici?!
      Toată lumea trebuie să-și facă treaba: pescarii să țină evidența, ANPA să presteze în consecință! Nu se poate să avem doar drepturi sau numai obligații.

      Reply

  • Avatar

    Florin

    |

    Daca sa dat lege ca la 500m de pod sa nu se pescuiasca cu undita sau lansete e normal sau e bine cind ii lasi liberi cu cei cu plase sa impinzeasca tot podul si nu ii vede nimeni sau nu vrea sa ii vada…..

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Nu e normal! Sunați la 112!

      Reply

  • Avatar

    Marian

    |

    Da in prohibitie se poate merge si ca oamenii legii sa nu ia masuri?

    Reply

  • Avatar

    PATRAULEA EUGEN

    |

    Multumim de informații, prompt ca intotdeauna. Referitor la fișele de capturi,dacă s-ar publica am avea situati de comedie, cu ce este in fisa și ce au pescari pe pagina de socializare???.Trebuie să ne mai și distrăm.O să vă rog să mai puneți locul cu legea și locul unde scrie și de reciprocitate.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Cu plăcere.
      OUG 85/2016 (Art.12) și Ordinul 60/2017 (Art. 2, aliniatul 2).
      Citiți ce scrie pe permisul Anpa 2019 pentru ape contractate.

      Reply

  • Avatar

    Ar3s

    |

    Salut, pentru dâmbovița ce permis de pescuit am nevoie? Stima

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Salut!
      Permisul Anpa 2020 pentru ape contractate.

      Reply

    • Avatar

      Banyasz stefan daniel

      |

      Pe somesul mare si pe somesul mic zona gherla dej ce tip de permis am nevoie sa pescuiesc in 2020

      Reply

      • Avatar

        Sorin Tot

        |

        Buna ziua!
        Aveti nevoie de un Permis ANPA 2020 PENTRU APE CONTRACTATE.

        Reply

  • Avatar

    NITA FLORIN

    |

    SALUT…SI DACA NU AM AJUNS ANUL ASTA LA DUNARE TRIMIT FIȘA GOALA.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Se completează ca atare și se trimite chiar și în cazul ăsta.

      Reply

  • Avatar

    Costi

    |

    Domnilor până nu se trezește ministerul apelor să interzică concesionarea mafie locale pe diferite zone ale siretului nu mai avem ce pescui pînă la deschiderea sezonului (SUTE DE METRI PLASA MONOFILAMENT ) ce mai pecuim?.Legea pentru noi este aceiasi pentru mafie….Doresc să se clarifice ce permis este valabil ca suntem sătui de taxe și impozite pe fiecare județ (OPRIȚI JAFUL DE PE SIRET DOMNILOR CARE AVEȚI LEGEA ÎN MÂNĂ) „LA MULTI ANI ” pescari și fericire alături de cei dragi. Fir întins

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Cu un singur permis ANPA 2020 pentru ape contractate se poate pescui pe toate apele contractate din România.

      Reply

  • Avatar

    HURDU SIMION-IANCU

    |

    Bună dimineața sunt un pensionar din municipiul Hunedoara la noi în oraș agvps are apele curgatoare iar aps Petroșani are toate lacurile din județ atunci ai nevoie de 2 permise în opinia d-lor….Ce mă sfătuiți Mulțumesc ?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua,
      Sfatul meu este să mergeți la ce asociație doriți dvs, plătiți taxa anuală de membru și solicitați Permisul ANPA 2020 pentru ape contractate! (Mare atenție: nu carnetul de membru al asociației, trebuie să fie permisul Anpa 2020 pentru ape contractate!) Din momentul în care ați intrat în posesia lui puteți pescui legal pe TOATE apele contractate din România.

      Reply

  • Avatar

    Marian

    |

    Dacă nu am păstrat fișa de captură de unde o pot recupera…?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Se poate scoate la imprimantă. Găsiți modelul pe site-ul ANPA.

      Reply

    • Avatar

      dcd

      |

      ”Sună un prieten” și fă-ți o copie XEROX după a lui (fișă). Atenție ca seria + numărul permisului de pescuit să fie la fel ca cea de pe fișa de capturi!

      Reply

  • Avatar

    John

    |

    Ia duceti-va in Ungaria și pescuiți in apele concesionate. Acolo vine nenea controlorul si-ti cere permisul și carnetul cu capturi. Tot ce este eliberat nu trebuie trecut în fișa de capturi, dar ce reti, duci acasă trebuie trecut. Daca mergi mai multe zile și ai ceva in juvelnic prins cu o zi înainte, dar nu este trecut în fișa te amendează. Nu stau să-ți asculte poveștile că „stai că am uitat” etc – ești bun de plată. De asta au peste peste tot. Și pe bălțile private nu au voie să-ți dea bon de zi fara să prezinți permisul de pescuit. Acolo plătește amenda și patronul.

    Reply

  • Avatar

    Ciovica ion

    |

    Vreau sa stiu si eu cite controale sa efectuat de ANPA la pescari industriali si ce canditate de peste au recoltat din avize si cit a ajuns in facturi la magazine.Va multumesc……….

    Reply

  • Avatar

    Iosif

    |

    Buna ziua.
    Daca nu am fost la pescuit delc in 2019 cum completez fisa de capturi?
    Multumesc!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua,
      Scrieți în fișa de capturi că nu ați prins niciun pește în 2019 și o trimiteți/predați unde trebuie.
      Cu plăcere.

      Reply

  • Avatar

    M SANDU

    |

    Eu aș propune să se facă un permis Cum era inaine. .De la Dunăre cu afluenti și toate râurile. .. Să poți pescui în orice județ. .. problema mare să fie vegheat braconajul de orice tip … Va mulțumesc din Bistrița -Năsăud. .

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Mulțumesc pentru opinie. Numai bine!

      Reply

  • Avatar

    ioan culcea

    |

    Am completat fişa de capturi.
    O să o trimit…

    Reply

  • Avatar

    Arbitrul ajutator

    |

    AJVPS si alte asociatii care au contractat anumiti km.fl, sau luciu de apa , deocamdata , nu au drept de control ! Acum te pot controla jandarmii , politia , politia de frontiera , politia fluviala si maritima , acolo unde exista .

    Reply

  • Avatar

    John

    |

    In primul rand faceti ceva cu balastierele astea… Pe raul Bistrita in jud BN, tot anul nu sa putut pescui, culoarea find cafenie DIN CAUZA BALASTIEREI din LIVEZILE, Pe Somesul Mare, Nasaud – Beclean, nici urma de peste, raul Sieu din jud BN CAFENIU TOT ANUL, pt ce mama dracului mai platim taxa? Absolut nimic nu faceti pt pescari, pescarii au inceput sa se reprofileze pe Lacuri private

    Reply

  • Avatar

    Rusu Gheorghe

    |

    Domnule Sorin Tot,cu tot respectul vreau să vă intreb cine sunteti,cu ce vă ocupați și ce atribuții aveti în domeniul pescuitului?
    Am citit comentariile dvs referitor la eliberarea permiselor de pescuit ANPA 2020 ,cu predilecție la posibilitatea practicării pescuitului pe orice apă din România aflată în concesiunea unei anumite Asociații de pescuit in baza unui permis ANPA emis de o altă Asociație și vreau să fiți mai explicit.Exemplificati ,vă
    rog, care este numărul legii,anul emiterii, capitolul,articolul, alineatul și paragraful care dă posibilitatea oricui să pescuiasca liber ,oriunde in tara pe baza unui permis ANPA emis de o anumită Asociație. Eu unul ,nu am gasit acest lucru în nici o lege,hotărâre sau orice dispoziție emisă de vreo autoritate în domeniu. A face afirmații că se poate pescui ,în baza unui permis ANPA emis de o anumită Asociație pe orice apă din România, fără a exemplica concret ce anume legalizeaza acest lucru este o gravă inducere în eroare a celor interesați.
    În opinia mea ,în acest moment nu există nici o lege care să clarifice acest aspect.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Domnule Rusu Gheorghe,
      Îmi rup din timpul dedicat familiei și vă explic cât se poate de simplu în speranța că vor înțelege chiar și cei care nu vor să înțeleagă:
      Cine poate controla/sancționa legal un pescar?
      „Bălaș Mircea, inspector ANPA: Au dreptul legal de a te controla pe apă – ofiţeri și agenţi ai Poliţiei Române și ai Poliţiei de Frontieră, ofiţeri și subofiţeri ai Jandarmeriei Române, personalul cu drept de inspecţie și control din cadrul ANPA, personalul cu drept de inspecţie și control din Garda Naţională de Mediu, personalul cu drept de inspecţie și control din cadrul RNP-ROMSILVA.”
      Singurele sancțiuni prevăzute în legislație referitoare la permise sunt: „lipsa/neprezentarea permisului” sau „încălcarea condițiilor prevăzute în acesta”. Pe cale de consecință, un pescar care deține un permis Anpa pentru ape contractate (pe care îl prezintă organelor cu drept de control) și pescuiește legal (număr lansete, cantitate pește, dimensiune legală capturi etc.) nu are cum să fie sancționat d.p.d.v legal!
      Pe de altă parte OUG 85/2016 (Art.12) și Ordinul 60/2017 (Art.2, alin.2) spun foarte clar unde este valabil permisul Anpa pentru ape contractate. Dacă vă este greu să consultați articolele respective puteți citi textul de interes direct de pe permisul Anpa pentru ape contractate (sper că ați văzut cum arată unul).
      Așadar, domnule Rusu Gheorghe, singura întrebare care se mai pune cu adevărat este: ce organ cu drept de control din România mai are curajul de a comite un abuz sancționând ilegal un pescar în baza unui regulament de Asociație?
      Vremurile în care pescarii români erau proști și neinformați se apropie de sfârșit, domnule Rusu Gheorghe.
      La mulți ani cu sănătate și cât mai mulți pescari informați!

      Reply

  • Avatar

    AlexBV

    |

    Buna ziua,
    Înțeleg că e o treabă și cu fisele alea, dar de ce nu se fac permisele de felul următor
    1. Permise pe județe
    2. Permise pe toată țara
    Cine vrea să își ia pe mai multe județe plătește la asociația din judetul lui și merge și în județele aferente platii, vine vrea pe toată țara plătește că atare și cu asta basta.
    Eu de ex din BV daca merg la Făgăraș trebuie să plătesc taxa și la Făgăraș …. O mare prostie din punctul meu de vedere.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua,
      Singurul motiv pe care eu îl văd e faptul că se dorește păstrarea unei stări de incertitudine în rândul pescarilor astfel încât să cotizeze în cât mai multe locuri și să fie cât mai ușor de manipulat.

      Reply

  • Avatar

    Flavius

    |

    Am trimis încă la 12 noaptea fisa de capturi la Anpa și aștept sa deschidă casa

    Reply

  • Avatar

    Romulus

    |

    Unde pot gasi un draft pentru fisa de capturi? Am ratacit-o pe cea pe care am primit-o odata cu permisul si nu gasesc nicaieri o asemenea fisa.

    Reply

    • Avatar

      Marian

      |

      O găsiți pe site-ul ANPA.

      Reply

  • Avatar

    Marian

    |

    De ce nu merge aplicația ? Am încercat de 2 zile să scot permis pentru Dunăre și nu merge,am incercat și noaptea la ora 01.30..

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Nu știu ce să vă răspund. Cum se zice în popor: „e lucru slab”……….

      Reply

  • Avatar

    Loredana

    |

    Buna ziua, mie imi da eroarea: sesiune expirata sau numar prea mare de solicitari.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună seara!
      Site-ul e praf. Trebuie insistat în zile diferite și la ore diferite…
      Succes și fir întins în noul an!

      Reply

  • Avatar

    Gheorghe

    |

    Buna! Exista vreo posibilitate sa le transmitem celor care se ocupa de siteul anpa.ro sa fie mai productivi si sa rezolve problema aceasta enervanta? cu mesaje de genul „Sesiune expirată sau număr prea mare de solicitari! Închideți pagina curentă și redeschideți aplicația într-o nouă pagină prin accesarea site-ului ANPA sau reveniți mai tarziu.”
    De trei zile ma chinui sa obtin permisul…. nu am reusit… mereu acelasi mesaj…

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Vă asigur că știu cât de „buni” sunt și consideră că noi suntem vinovați că suntem prea mulți cei care vrem permise…Mentalitate de………

      Reply

  • Avatar

    Pescarul sportiv

    |

    Cand se va interzice pescuitul cu setca si navodul pe raul Prut in amonte de barajul Stanca-Costesti? La Sadoveni (com. Manoleasa, jud. Botosani) exista unul pe numele de Merticaru Costache, care a pus monopol pe toata zona situata intre SF 960 si 964, a arat toata zona inundabila pana la apa, a pus bariera la drum, a intins plase pana langa mal, interzicand pescuitul sportiv si amenintand pescarii sportivi. De ce nu-l controleaza nimeni la ochiurile plaselor? Stiti raspunsul: Da mita in dreapta si in stanga, ca de..,,pestele este lacomos !”

    Reply

  • Avatar

    Paulll3

    |

    1.Daca ii arat jandarmului permisul anpa obținut ani asta de pe telefon se ia in considerare

    2 unde am voie sa prețuiesc cu permisul online in judetul cluj ma refere la arieș,mures,somes

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      1. Se ia în considerare, da.
      2. „Permisul online” (dacă te referi la cel pe care scrie PENTRU DUNĂRE) nu-ți dă dreptul să pescuiești decât pe ape NECONTRACTATE din județul Cluj. Exclus apele enumerate de tine! Pentru apele alea ai nevoie de permisul Anpa 2020 pentru ape contractate care se eliberează doar prin intermediul unei asociații.
      Permisul pe care l-ai obținut online e valabil, după cum scrie pe el, DOAR pe Dunăre cu brațele sale și apele necontractate din România.

      Reply

      • Avatar

        Paulll3

        |

        Pot sti care sunt zonele necontractate din cluj

        Reply

        • Avatar

          Paulll3

          |

          Care sunt zonele in care pot pescui cu anpa in cluj

          Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Nu există zone necontractate în Cluj.

          Reply

  • Avatar

    Cipry

    |

    Au început sa elibereze permise pe situl ANPA!

    Reply

  • Avatar

    Bircu

    |

    Bună ziua cei care nu au fost anul trecut la pescuit ce fac, cum trimit fisa de captura?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Scrie treaba asta în fișă și o trimiți.

      Reply

  • Avatar

    PESCAR SPORTIV

    |

    Buna ziua,
    De unde obtin permisul ANPA 2020 pentru raul Prut – exclusiv barajul Stanca – pentru a-l prezenta la Politia de Frontiera. Am obtinut un permis ON-line dar scrie ca este pentru Dunare.
    Cu respect,
    Pescarul sportiv.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua,
      Zona care vă interesează e contractată de vreo asociație sau nu?
      Dacă da, atunci aveți nevoie de permisul Anpa 2020 pentru ape contractate. Se eliberează doar prin intermediul unei asociații.
      Dacă e zonă necontractată e bun permisul Anpa obținut online (pentru Dunăre cu brațele sale și apele necontractate din România).

      Reply

  • Avatar

    daniel

    |

    buna seara sorin. multumesc pentru informatie,si in special pentru dl serban. am gasit doua bete de spinning pana in 60 gr. de la shimano. am obv ca esti foarte la obiect, si raspunsuri clare. ai ideie firul textil ygk (este fir american am inteles)este ok? sau daca a folosit cineva. multumesc mult

    Reply

  • Avatar

    Zoli

    |

    Nu stiu daca sefii de la ANPA vor citi asta, dar din pacate , nu am ce sa scriu in fisa lor !!! De 3 (trei) ani de cind albia Muresului e sapata sistematic pe kilometrii, in zona de la Vintul de jos si pina la granita cu jud Hunedoara au disparut pestii !!!!!!!! Daca sratul de pietris cu vegetaia si gongutele de pe ele a fost curatat, nici un peste nu e prost sa mai stea unde nu are de mincare! Asta pe linga faptul ca malurile au fost taluzate, fara a lasa lopcuri de adapost si hranire! ANPA, VA MULTUMIM CA ATI DAT (daca ati dat) AUTORIZATIILE DE EXPLOATARE !!!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Incredibil…:((
      Ați sunat la Garda de mediu? Nu au voie să exploateze direct din albia râului.

      Reply

  • Avatar

    Lorint Alexandru

    |

    Buna ziua. Apelez la colegii pescari pentru a afla adresa de e-mail pt.obtinerea avizului de pescuit la Dunare in jud.MH.Pe cel din Caras -Severin l-am obtinut a doua zi dupa solicitare. Multumesc anticipat. Fir intins tuturor!

    Reply

    • Avatar

      Lorint Alexandru

      |

      Multumesc,s-a rezolvat!

      Reply

      • Avatar

        Sorin Tot

        |

        Mă bucur. Fire întinse în noul an!

        Reply

  • Avatar

    Szabo Csaba

    |

    buna ziua si La Multi Ani colegi pescari
    locuiesc in Targu Mures , cotizant la asociatie din 1986 . Anul 2020 dupa mai multe certuri cu domni de la asociatie am decis sa cotizez in alt judet pentru a obtine un permis ANPA .
    Facut toate cele scrise , in cursul zilei de azi un echipaj de jandarmerie impreuna cu domnii de la asociacie mi sa solicitat permisul de pescuit si mi sa dat o amenda pe baza faptului ca permisul ANPA din alt judet nu este valabil , chiar daca am citi totul si frumos ce scrie pe permis . Bineinteles la rubrica mentiuni lam rugat respectuos pe organul compentent sa scrie ca ,,permisul ANPA este valabil in toata tara ” . Amenda nu lam semnat , astept sa primesc in posta bucuria , si va rog sa imi scrieti care este demersul pentru a face contestatie acestui lucru . Multumesc

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua,
      Vă rog să mă lămuriți: ați primit de la Asociația respectivă un permis Anpa 2020 pentru ape contractate cu datele dvs (nume, prenume, CNP)? Atenție, nu mă refer la un carnet de membru al asociației respective, vreau să știu dacă aveați la dvs permisul Anpa 2020 pentru ape contractate.
      Apoi aș vrea să știu ce au scris în procesul verbal – motivul pentru care v-au sancționat.

      Reply

      • Avatar

        Szabo Csaba

        |

        Da exact , am primit un permis Anpa 2020 pentru ape contractate pe numele meu , procesul verbal nu lam primit pentru ca nu am semnat pentru el .

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Mizez pe faptul ca au jucat la intimidare cu dvs. si ca nu veti primi nicio amenda. Legal, nu au cum sa va sanctioneze (in cazul in care nu au existat alte probleme – pesti sub masura, cantitate peste limita legala etc.). Astept un mesaj din partea dvs. indiferent care va fi deznodamantul.

          Reply

  • Avatar

    Szabo Csaba

    |

    Nicidecum nu era vorba de alt aspect , doar de legitimare permis pescuit . In acel proces verbal este scris o lege cu un articol pe baza carui am fost amendat .Acum mam bagat in hora cum sar zice , dar cunosc particica de lege care zice clar ca se poate pescui cu prezentul permis ANPA .
    o seara buna

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Fiți fără frică! Aștept un mesaj dacă sosește amenda.

      Reply

    • Avatar

      serban

      |

      Ar fi bine sa facem o petitie dragi colegi catre ANPA si sa ii cerem noului director numit de PNL de curand sa puna pe site clar, alb pe negru, ca se poate pescui in apele oricarei asociatii legale si care are ape contractate cu permisul ANPA pentru ape contractate, chiar luat din alte judete. cu alte cuvinte sa se specifice clar ca reciprocitatea intre AJVPSuri e automata. Hai sa o facem. Punem presiune pe cei din ANPA si nu vor avea incotro….

      Reply

    • Avatar

      serban

      |

      Domnule Csaba, va rog spune ti ne ce lege au scris jandarmii in procesul verbal ca sa justifice amenda? Aici e de fapt cheia problemei…sa vedem ce lege e, de cand si ce zice.

      Reply

      • Avatar

        Szabo Csaba

        |

        Cum nu am semnat pentru procesul verbal , nu am primit copia respectiva . Astept bucuria in lada de posta , oricum amenda mai mult ca sigur dupa art. 58 o fost scris

        Reply

        • Avatar

          Sorin Tot

          |

          Sunt foarte curios. Totusi, mizez pe faptul ca nu au fost prosti pana la capat…

          Reply

          • Avatar

            Szabo Csaba

            |

            Deci , astazi am primit procesul verbal , cu am scris mai sus , este articolul 58 litera a

          • Avatar

            Sorin Tot

            |

            V-am scris un email in care aveti informatiile necesare pentru a rezolva problema. Va rog sa ma tineti la curent.

  • Avatar

    Vaum Claudiu

    |

    Buna ziua , Fisa de capturi poate nu e chiar o porcarie comunista , personal am 11 iesiri pe Dunare in 2019 , ,,0″ capturi , pescuiesc cu 8 lansete ( si femeia are permis si PG ) , poate asa se lamuresc stimabilii ce gestioneaza apele unde e problema de nu mai avem si pesti , pescarul sportiv e vinovat in viziunea lor , am peste 7-8 ani de cind nu am mai prins un crap de 5kg. , somn de 3 kg.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Buna ziua,
      Categoric, ideea in sine nu e rea. Sa vedem ce vor face cu informatiile colectate…

      Reply

    • Avatar

      serban

      |

      Stimate dle Claudiu, nu e cam mult sa pescuiti cu…8 lansete la Dunare? legea da voie cu doua….eu pun doua lansete si o undita cu pluta. Cat despre pestii mari…depinde de zi, de sezon si de loc. Se prin crapi si somni de 4-10 kg dar trebuie sa stiti bine locurile si sa fiti in ziua potrivita acolo….altfel cade doar maruntis.

      Reply

      • Avatar

        Sorin Tot

        |

        Șerban, spre surprinderea ta (și a mea) legea spune că un pescar poate pescui cu 4 lansete.

        Reply

        • Avatar

          serban

          |

          Da? Chiar eram convins ca doar pe apele private e voie cu 4-5 sau peste….sorry, mea culpa. In trecut scris clar in permis ca pe apele curgatoare de la ses si deal e voie cu maxim doua lansete cu cate doua carlige. daca s-a schimbat asta e, bine ca stim.

          Reply

  • Avatar

    Lorint Alexandru

    |

    Buna seara. Doresc sa aflu de la colegii pescari daca cineva a reusit sa obtina :permis pescuit si permis acces turist in R.B.D.D. on-line; operioada de timp nu a functionat din motive de „server” iar acum nu reusescde pe acest linc „ddbra.atb.ro” Acesta este raspunsul :”HTTP Error 404. The requested resource is not found.” Sunt curios dar sper ca cineva a reusit!!! …daca nu ,ce putem crede?… ultumesc anticipat.

    Reply

  • Avatar

    Lorint Alexandru

    |

    ok,site in reconstructie!

    Reply

  • Avatar

    apetroaei

    |

    prutul mai este al ajvps iasi ?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Poate ne lămurește Dan Chiroșca…?

      Reply

  • Avatar

    daniel

    |

    ce mai faceti fratilor? va este bine? cu pescuitul cum stati? mai avem putin si intram in bau baul pescarilor. a mai fost cineva la pescuit?

    Reply

  • Avatar

    daniel

    |

    invatatura. dai omului un peste si-l va manca toata zi ziua. invatal sa pescuiasca si va bere toata ziua.

    Reply

  • Avatar

    daniel

    |

    unde ai fost nemernicule? La pescuit iubirea mea! Cred ca ai fost in atlantic de mi-a adus peste congelat.

    Reply

  • Avatar

    daniel

    |

    Mioara, citea o carte despre pescuit. Mamico sunt pescari care nu prind nimic? Sigur ca da. Tatal tau este un exemplu fericit.

    Reply

  • Avatar

    daniel

    |

    D-lor imi cer scuze de deranj. am vrut sa va distrez cu putinta. va doresc fire intinse pe balti private. va doresc multa sanatate. Dumnezeu sa ne ajute. seara buna tuturor.

    Reply

  • Avatar

    Alin

    |

    Nu mai merge să obțin un permis de pescuit de pe site-ul anpa.ro sau greșesc eu ceva???
    Mulțumesc!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Încă de la început, site-ul a mers foarte rău…Încercați la ore diferite și folosiți browsere diferite.

      Reply

  • Avatar

    Antonio

    |

    Sunt pe drum sre ajvps Timis, e prima data cand cotizez si incerc sa obtin permisul pentru a pescui pe rauri. Intentia mea este sa pescuiesc atat pe Bega cat si in zona Sj pe Somes. Aveti ceva sugestii? Ce ar trebui sa solicit de la ajvps? Imi dau ei automat si permisul anpa? Sau trebuie sa’l solicit separat pe siteul celor de la anpa?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Trebuie să vă dea ei permisul Anpa 2020 pentru ape contractate.

      Reply

  • Avatar

    Antonio

    |

    Multumesc de informatie. Si inteleg ca permisul de pe ANPA pentru Dunare cu bratele ei si cel pentru Marea Neagra sunt gratuite?

    Reply

  • Avatar

    Graur Stefanel

    |

    Pe Suceava unde pot pescui cu permisul eliberat gratuit de către Anpa? Mă doare capul deja cu atâtea fișe pdf văzute și tot n-am înțeles ??‍♂️, mulțumesc anticipat!

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Buna ziua! Aveti listele cu apele contractate si necontractate din Romania, aici: http://www.anpa.ro/?cat=3
      Permisul Anpa 2020 eliberat gratuit de catre Anpa va da dreptul sa pescuiti doar pe Dunare cu bratele sale si apele NECONTRACTATE din Romania. Sper ca v-am lamurit. Numai bine!

      Reply

  • Avatar

    Alexandru

    |

    A-si dori sa imi fac un permis pe toate apele curgătoare al jud sibiu. Nu stiu pași. Ma puteti ajuta

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Pentru a pescui pe acele ape aveti nevoie de un Permis Anpa 2020 pentru ape contractate. Se elibereaza doar prin intermediul unei asociatii. Mergeti la asociatia din zona dvs si solicitati Permisul Anpa 2020 pentru ape contractate.

      Reply

  • Avatar

    Banyasz stefan daniel

    |

    As dori sa fac si eu permis pe toate apel curgatoare din judetul cluj miam facut online pentru dunare si toate bratele sale dar nu stiu daca este valabil si in zona gherla dej spre exemplu

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Nu este valabil pentru zona care va intereseaza. Va trebuie permisul Anpa 2020 pentru ape contractate (se elibereaza doar prin intermediul unei asociatii de pescari).

      Reply

  • Avatar

    Marius

    |

    Ptr Dambovita in Bucuresti de ce permis de pescuit este nevoie?

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Dacă apa e contractată de vreo asociație e nevoie de permisul Anpa 2020 pentru ape contractate.
      Dacă nu e contractată e nevoie de permisul Anpa 2020 pentru Dunăre cu brațele sale și apele necontractate din România.

      Reply

  • Avatar

    Iordan Ioana Liliana

    |

    Vreau sami fac și eu permis de pescuit dar nustiu cum mă ajută și pe mine cineva va rog

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună seara. Despre ce permis e vorba? Unde doriți să pescuiți?

      Reply

  • Avatar

    Lucaci Andreea

    |

    Buna ziua eu sunt din Timișoara si as dori un permis să pot pescui peste tot, daca merg in excursii timiș, bega,criș,unde as putea sa imi fac permisul. Nu sunt o pescarita inraita dar as vrea sa pot sa imi scot undita oriunde merg fără să am probleme. Mulțumesc anticipat.

    Reply

    • Avatar

      Sorin Tot

      |

      Bună ziua! Mergeți la Asociația de pescari din zona dvs, achitați taxa anuală de membru și primiți în schimb un carnet de membru al asociației respective + permisul ANPA 2020 pentru ape contractate. Primul are rol decorativ, dar cel din urmă (permisul Anpa 2020 pentru ape contractate) vă dă dreptul să pescuiți pe apele enumerate (cu respectarea legislației în vigoare și a regulamentului asociației care gestionează apa respectivă). Fire întinse!

      Reply

  • Avatar

    Adi

    |

    Salut.
    Pentru râul Dâmbovița și pentru lacul Morii am nevoie de permisul pentru ape contractate ?

    Reply

  • Avatar

    Livius Mateiu

    |

    Într-adevăr, fisa de capturi este o porcărie…, mai bine s-ar adopta o aplicație gen fishinda.., sau autoritățile sa furnizeze recipiente etanșe pt. fisa de capturi…

    Reply

  • Avatar

    Cristi

    |

    Bună ziua,
    Se poate pescui cu permisul eliberat de ANPA (cel pentru habitatele piscicole naturale necontractate) pe un râu (sau pârâu) care nu apare în lista habitatelor piscicole naturale contractate dar nici în lista habitatelor piscicole naturale necontractate?

    Reply

Lasă un comentariu